رزمایش مواسات و همدلی در سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب/توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان به همت کانون حضرت خدیجه(س)
رزمايش مواسات و همدلي در سالگرد ارتحال بنيان‌گذار انقلاب/توزيع گوشت قرباني ميان نيازمندان به همت کانون حضرت خديجه(س)

رزمایش مواسات و همدلی در سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب/توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان به همت کانون حضرت خدیجه(س)

حجت الاسلام و المسلمين ثباتي مقدم، با اشاره به برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري حضرت خديجه(س) در راستاي تحقق رزمايش مواسات و همدلي گفت: با اين هدف در سالگرد ارتحال بنيان‌گذار کبير انقلاب، تعداد 6 هزار بسته گوشت قرباني ميان نيازمندان توزيع مي‌شود.
شناسه خبر : 11429 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین «زهیر ثباتی مقدم» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) به منظور اجرای رزمایش مواسات و همدلی بیان کرد: در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، این کانون به جای اینکه خود راساً ورود کند، به سرکشی از گروه های فعال پرداخت تا در حد توان آنچه را کمبود بود، در سبدهای ارزاق تامین کند.

وی در ادامه افزود: در این مرحله جهت سلامتی وجود نازنین حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رفع بلا و گرفتاری از مردم تعداد 500 قربانی ذبح گردید که تعداد 6000 بسته گوشت آماده شده و همزمان با سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب (ره) به منظور توزیع بین شش هزار خانواده در چهار استان تهران (شهرهای دماوند و شهرری)، البرز، سمنان و قزوین (استان تهران 2400 و سایر استان ها هر کدام 1200 بسته) ارسال و توزیع خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها با اشاره به تلاش کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) در راستای تقویت این باور که همه می توانند خیر باشند و نباید تعداد خیرین را محدود و مشخص کرد، ابراز کرد: هدف کانون این است که به مردم ثابت کند کار خیر با قدم های کوچک هم انجام می شود؛ تصور اشتباهی در مردم وجود دارد که باید حتما رئیس کارخانه باشی تا بتوانی کار خیر انجام دهی! در حالی که در این کانون و موسسه خیریه مددجویانی هستند که با ماهانه دو هزار تومان در کارهای خیر مشارکت می کنند. ما می خواهیم به تعداد جمیعت 80 میلیونی کشور، خیر داشته باشیم.