دوخت 12000 ماسک به همت خواهران کانون فرهنگی هنری مهدیار قم
دوخت 12000 ماسک به همت خواهران کانون فرهنگي هنري مهديار قم

دوخت 12000 ماسک به همت خواهران کانون فرهنگی هنری مهدیار قم

رابط خواهران کانون فرهنگي و هنري مهديار گفت: بانوان کانون فرهنگي هنري مهديار در اقدامي جهادي و با چرخ خياطي‌هاي خود در منازلشان، اقدام به دوخت ماسک مي‌کنند.
شناسه خبر : 11667 تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

زهرا نصرآبادی رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری مهدیار، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، گفت: حدود 25 نفر از بانون کانون فرهنگی و هنری مهدیار به دنبال گسترش ویروس کرونا و نیاز جامعه به کمک‌های انسان دوستانه آستین همت بالا زدند و اقدام به دوخت ماسک کردند.

وی ادامه داد: با همکاری بسیج دانشجویی پارچه ها تهیه و برش می شود. سپس پارچه های برش خورده بین خواهران عضو کانون توزیع شده و ایشان در منازلشان نسبت به دوخت ماسک اقدام می نمایند. از مهم‌ترین اقدامات این بانوان، دوخت 12000 عدد ماسک است که این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری مهدیار، با اشاره به اقدامات واحد خواهران این کانون در راستای رزمایش همدلی و مواسات، افزود: این کانون پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با شناسایی بیماران کرونایی، نیازمندان و آسیب دیدگان در اثر شیوع این ویروس، اقدام به آماده سازی 250 بسته معیشتی نموده است که تا کنون در 3 مرحله بین نیازمندان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: تا کنون شش راس گوسفند قربانی با نیت نذر سلامتی حضرت صاحب الزمان(عج) و دفع بیماری، ذبح و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

نصرآبادی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تداوم فعالیت های فرهنگی و تربیتی کانون در ایام شیوع کرونا از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، افزود: اطلاع رسانی نکات بهداشتی و اصول پیشگیری از طریق کانال ها و گروه های خواهران، برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی همراه با جوایزی مانند اسباب بازی و تنقلات برای کودکان در فضای مجازی، اطلاع رسانی و جذب کمک های نقدی و غیر نقدی اعضا از طریق شبکه های اجتماعی از مهمترین اقدامات واحد خواهران کانون مهدیار در این ایام می باشد.

وی با بیان اینکه بانوان جامعه ایرانی همواره در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و جهادی دارند، اظهار کرد: بانوان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه‌های جنگ یاری رسان رزمندگان بودند و در عصر کنونی با شیوع کرونا ویروس نیز اقدامات جهادی خود را ادامه می دهند.