پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) فرصت مستندسازی فعالیت‌های کانونی را فراهم کرد
پايگاه اطلاع‌رساني (فهما) فرصت مستندسازي فعاليت‌هاي کانوني را فراهم کرد

پایگاه اطلاع‌رسانی (فهما) فرصت مستندسازی فعالیت‌های کانونی را فراهم کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، در آيين رونمايي از صفحه اين استان در پايگاه اطلاع‌رساني(فهما) گفت: راه‌اندازي اين سامانه فرصتي براي مستندسازي فعاليت‌هاي کانون‌ها فراهم کرد.
شناسه خبر : 11764 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد) در آیین رونمایی از صفحه استان قم در پایگاه اطلاع رسانی «فهما» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان این که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «ارزانی» جهت گیری ها در خصوص کانون های فرهنگی و هنری رسمیت پیدا کرد، گفت: طبق دستورالعمل های ابلاغی از این پس باید اطلاعات در این مورد دقیق و کامل باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه افزود: در حال حاضر تعداد اعضای رسمی در کانون های فرهنگی و هنری قم به صورت دقیق و قابل ارائه مشخص شده است و می‌ توانیم تعداد اعضا و شکل و سیاق فعالیت ها را به صورت مستند ارائه کنیم که کار ارزنده و خوبی است.

 

 وی یادآور شد: اطلاعات وقتی دقیق باشد می‌ توانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و برای کارهای آینده قدم های بهتری برداریم و در ایام و مناسبت های مختلف فعالیت های مثبت تری داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم وجود یک پایگاه اطلاع رسانی ویژه فهما با توجه به تعریف خاص خبرگزاری شبستان جهت انعکاس اخبار در همه ی زمینه ها و با گستره ی بین الملل، ابراز داشت: بعد از استقرار فهما نیازمند اطلاع رسانی دقیق در این حوزه هستیم؛ از این رو پایگاه اطلاع رسانی فهما راه اندازی شد و به هر استانی یک صفحه داده شده است که خبرهای فهما را بصورت ویژه منتشر کند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم عنوان کرد: در قم تصمیم بر این شد رونمایی از این صفحه را انجام بدهیم و استان قم مثل همیشه الگویی برای استان های دیگر باشد و بدرخشد.