رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود
رويداد بين‌المللي «روح مقاومت» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم برگزار مي شود

رویداد بین‌المللی «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم گفت: طرح «روح مقاومت» شامل دل نوشته، خاطره نويسي، عکس و خوانش وصيت نامه شهدا، تا ۳۱ مرداد ماه در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به اجرا گذاشته مي‌شود.
شناسه خبر : 12465 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «روح مقاومت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به دنبال عمل به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در مورد توجه به وصیت نامه شهدا، اقدام به اجرای طرحی با عنوان «روح مقاومت» کرده است.

وی در مورد طرح «روح مقاومت» ابراز کرد: طرح «روح مقاومت» شامل دل نوشته، خاطره نویسی، عکس و خوانش وصیت نامه شهدا است که از ۱۴ آغاز شده تا ۳۱ مرداد ماه به اجرا گذاشته می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق فضای مجازی و حضور در سایت «فهما» به آدرس https://bachehayemasjed.ir آثار خود را ارائه نمایند.

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در همین راستا ادامه داد: به شرکت کنندگان در طرح «روح مقاومت» به قید قرعه جوایزی داده می‌شود، داوران با انتخاب ۱۱۰ کار برجسته زمینه را برای اهدای جوایز نفیس به شرکت کنندگان فراهم خواهند کرد.