برنامه‌های متنوع کانون فرهنگی هنری ایثار در دهه کرامت
برنامه‌هاي متنوع کانون فرهنگي هنري ايثار در دهه کرامت

برنامه‌های متنوع کانون فرهنگی هنری ایثار در دهه کرامت

به مناسبت بزرگداشت «دهه کرامت» و به همت کانون فرهنگي هنري ايثار قم از ۳ تيرماه همزمان با شب ولادت کريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) تا تا شب ميلاد حضرت امام رضا(ع) برنامه‌هاي متنوع قرآني و مذهبي در مسجد حضرت ولي عصر (عج) برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 12610 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم، کانون فرهنگی هنری ایثار مسجد حضرت ولی عصر (عج) به مناسبت بزرگداشت «دهه کرامت» از ابتدای این دهه، ۳ تیرماه همزمان با شب ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) تا شب میلاد حضرت امام رضا(ع) با برگزاری برنامه‌های متنوع قرآنی و مذهبی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان عاشقان اهل بیت(ع) می‌شود.

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) همراه با اهدای هدایا به دختران نماز گزار حاضر در مسجد، برگزاری جشن قرآنی با حضور قاری بین المللی استاد مهدی علم خواه، قرائت مجلسی نوجوانان کانون، برگزاری سخنرانی دینی با دعوت از روحانیون توانمند در مسجد، اجرای تواشیح توسط گروه هم خوانی امام خمینی(ره) و اهدای هدایا به دختران یتیم در محل از برنامه های کانون فرهنگی هنری ایثار در دهه کرامت می باشد.

همچنین به همت کانون فرهنگی هنری ایثار جشن ویژه ای نیز سه شنبه 10 تیرماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی و با حضور مداحان اهل بیت(ع) در جوار امام زاده ابراهیم (ع) قم برگزار خواهد شد.