برگزاری سومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم
برگزاري سومين المپياد ورزشي فرزندان انقلاب در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم

برگزاری سومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم

حجت الاسلام روحاني از برگزاري سومين المپياد تفريحي ورزشي فرزندان انقلاب با هدف گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس خبر داد.
شناسه خبر : 13024 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی»، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: سومین دوره المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برنامه ریزی شده که با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم تصریح کرد: این المپیاد در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان استان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش برای نسل جوان ادامه داد: در کنار ورزش و رقابت سالم، باید به بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز توجه شود.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش برای کودکان و نوجوانان ادامه داد: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان دررده های سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14سال و 15 تا 18 سال برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم با اشاره به رشته های ورزشی این دوره از مسابقات افزود: این مسابقات در رشته های فوتبال دستی، تنیس روی میز، طناب کشی و دارت برگزارمی شود.

 

وی ادامه داد: این المپیاد پس از اخذ تاییدیه های لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونای استان قم و با رعایت کامل پروتکل های وزارت بهداشت در مقابله با شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام روحانی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این المپیاد تا 31 تیرماه 1399 مهلت دارند از طریق کانون های مساجد ثبت نام کنند.

 

وی در خاتمه افزود: برگزیدگان مرحله کانونی به مرحله منطقه ای راه پیدا می کنند و در نهایت برگزیدگان منطقه ای در سطح استانی به رقابت خواند پرداخت.