اعلام اسامی برگزیدگان دومین سوگواره هنری اربعین «نگار عاشقی»
اعلام اسامي برگزيدگان دومين سوگواره هنري اربعين «نگار عاشقي»

اعلام اسامی برگزیدگان دومین سوگواره هنری اربعین «نگار عاشقی»

برگزيدگان دومين سوگواره هنري اربعين «نگار عاشقي» در چهار رشته عکس به وسيله دوربين حرفه اي، عکس موبايلي، فيلم و دلنوشته معرفي شدند.
شناسه خبر : 13203 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم، دومین سوگواره هنری اربعین با عنوان «نگار عاشقی» و با موضوع اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و توجه ویژه به شعار «الحسین یجمعنا» در چهار رشته عکس به وسیله دوربین حرفه ای، عکس موبایلی، فیلم و دلنوشته برگزار شد.

 

ستاد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، این رویداد ملی را در سطح کشور برگزار کرد و در مجموع 713 نفر از سراسر کشور بالغ بر 1500 اثر را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.

 

بر پایه این گزارش، در بخش برگزیدگان «عکس به وسیله دوربین حرفه ای» هیأت داوری مسابقه، «فائزه کابلی» از کانون قدس استان گلستان، «اصغر عبدی» از کانون حیدر کرار استان زنجان، «مهدی کرمی» از کانون مهدی موعود (عج) استان اصفهان، «محمد اهنگر» از کانون چهارده معصوم (ع) استان خوزستان و «سید مصطفی یداللهی» از کانون شهدای درمزار استان مازندران را معرفی کردند و عکس ارسالی این 5 نفر از طرف هیأت داوران به عنوان تصاویر برگزیده انتخاب شد.

 

همچنین در بخش «عکس موبایلی» هیأت داوری مسابقه، «حسن بابایی» از کانون شهدای سن سن استان اصفهان، «محمود باهلی» از کانون محب اهل بیت (ع) استان خوزستان، «محمد هاشمی» از کانون جامع استان تهران، «محمدحسین آقازاده» از کانون شهید علم الهدی استان قم و «محسن رستمی» از کانون غدیر استان اصفهان را به عنوان نفرات برتر معرفی کردند.

 

از سوی دیگر در بخش «دلنوشته» هیأت داوری مسابقه، «احمد رضا افراسیابی» از کانون منتظران مهدی (عج) استان فارس، «محمد سالاری جغینیان» از کانون کوثر استان هرمزگان، «الهه ملایی» از کانون ولایت استان کرمان، «سولماز اسدی» از کانون حمید ولایتی استان زنجان و «محمد سالاری» از کانون امام خامنه ای (دانشگاه) استان خراسان جنوبی را به عنوان نفرات برتر معرفی کردند.

 

 

همچنین در بخش «فیلم» نیز «مهدي ملكي» از کانون فرهنگی هنری ميثم تمار استان چهار محال و بختياري و «علي اسحاقي» از کانون سفيران انقلاب استان قم به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.