نمایشگاه پوشش اقوام و ادیان به همت کانون امام حسن عسگری(ع) برگزار شد
نمايشگاه پوشش اقوام و اديان به همت کانون امام حسن عسگري(ع) برگزار شد

نمایشگاه پوشش اقوام و ادیان به همت کانون امام حسن عسگری(ع) برگزار شد

نمايشگاه معرفي پوشش‌هاي اقوام ايراني و اديان مختلف، با حضور امام جمعه شهر پرديسان و جمعي از مسئولين استاني با محوريت ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، ميان نسل جوان افتتاح شد.
شناسه خبر : 13450 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، به همت کانون امام حسن عسکری(ع) و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی، نمایشگاه معرفی پوشش های اقوام ایرانی و ادیان شامل غرفه های متنوع و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به مناسبت هفته حجاب و عفاف با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین نسل جوان برپا شد.

 

این نمایشگاه در تاریخ ۲۳تیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین قوامی امام جمعه پردیسان و جمعی از مسئولین سپاه استان و مسئولین شهری افتتاح شد .

 

در این افتتاحیه این نمایشگاه برنامه هایی چون سرود خوانی ناشنوایان، سخنرانی، دوخت و اهداء چادر به دختران خردسال به صورت رایگان و سرود خوانی دختران نوجوان اجرا شد.

 

این نمایشگاه با غرفه های مختلف مانند انواع پوشش اقوام ایرانی، پوشش در ادیان مختلف و در سیر تاریخ ایران و نیز معرفی بانوان مسلمان شده غربی، پخش کلیپ های جذاب در مورد حجاب و عفاف، فروش کتاب، نمایشگاه نقاشی حجاب در قاب هنر، غرفه خیاطی و دوخت چادر برای دختران خردسال  و...  در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

علاقمندان می توانند از 23 تیرماه تا پایان هفته عفاف و حجاب صبح و عصر با مراجعه به مجتمع فرهنگی و هنری شهید ربانی از این نمایشگاه بازدید کنند.