اجرای طرح «مصلحین» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم
اجراي طرح «مصلحين» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم

اجرای طرح «مصلحین» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم

حجت الاسلام والمسلمين روحاني از اجراي طرح «مصلحين» با همکاري معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 13513 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام «سعید روحاني» با اشاره به برگزاری طرح «مصلحين» با همکاري معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضاييه در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج ازدواج آسان، به هنگام و پایدار و پیشگیری از طلاق و در قالب 180 کارگاه آموزشی در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این طرح تعدادی از کانون های برتر استان به عنوان کانون های مجری انتخاب شده و با برگزاری 6 کارگاه آموزشی در هر یک از این کانون ها مخاطبین طرح آموزش های لازم را کسب می کنند.

 

وی ادامه داد: مخاطبین این کارگاههای آموزشی از معتمدین محله انتخاب می شوند و لازم است از مقبولیت و محبوبیت لازم در محله برخوردار باشند. همچنین وقت کافی جهت اصلاح ذات البین را داشته باشند تا بعد از کسب آموزش ها و آگاهی های لازم نسبت به رفع اختلافات و مناقشات خانوادگی و همچنین جلوگیری از طلاق های ناشی از بحران های زودگذر اقدام نمایند.

 

حجتالاسلام روحانی در خاتمه یادآور شد: این جلسات آموزشی از ابتدای مرداد ماه برای دو جنسیت آقایان و بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم آغاز خواهد شد.