مسابقه کتابخوانی « داستان ۱۸ بانو» در کانون‌های (فهما) استان قم برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني « داستان ۱۸ بانو» در کانون‌هاي (فهما) استان قم برگزار مي‌شود

مسابقه کتابخوانی « داستان ۱۸ بانو» در کانون‌های (فهما) استان قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين روحاني از برگزاري مسابقه کتابخواني «داستان ۱۸ بانو» با همکاري معاونت فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به مناسبت گراميداشت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
شناسه خبر : 13545 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام «سعید روحاني» با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب مسابقه کتابخوانی « داستان ۱۸ بانو» با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم درباره مشخصات کتاب « داستان ۱۸ بانو» گفت: این کتاب در 208 صفحه، داستان ۱۸ بانویی را روایت می کند که با انتخاب دوستی خدا و اهل بیتش به جای دوست داشتنی های کوچکِ روزمرّه، بهترین اتفاق ها را در زندگی شان رقم زدند و با خروج از دنیای تاریک و ناآرام بدحجابی، به دنیای روشن، پرنشاط و امنیت بخش حجاب و عفاف وارد شده و لذت حاصل از این امنیت را با طیب خاطر چشیده اند.

 

وی ادامه داد: این اثر در ۱۸ بخش تهیه و تدوین شده است؛ در هر بخش آن به سرگذشت بانوانی می پردازد که توانستند در بزنگاه حساس، راهی درست در ادامه زندگی خویش انتخاب کنند. از عناوین بخش های ۱۸گانه این کتاب می توان به (خانه دوست کجاست، خام بودم پخته شدم، نگاه های شیطانی، روزهای پوچ، عبور از جاهلیت مدرن، از مذهبی ها خوشم نمی آید، وعده من و شهید ابراهیم هادی) نام برد.

 

حجت الاسلام روحانی درباره این مسابقه گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ 10 مرداد ماه با مراجعه به کانال اطلاع رسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در شبکه های اجتماعی گپ، ایتا، سروش و بله به آدرس @FahmaQom، نسخه الکترونیکی کتاب برترین بانو را به صورت رایگان دانلود کرده و پس از مطالعه، به صورت پیامکی در این مسابقه شرکت نمایند.

 

وی در خاتمه یادآور شد: به 10 نفر از برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.