تقدیر آیت الله اعرافی از کانون فرهنگی هنری شهید صالحی استان قم
تقدير آيت الله اعرافي از کانون فرهنگي هنري شهيد صالحي استان قم

تقدیر آیت الله اعرافی از کانون فرهنگی هنری شهید صالحی استان قم

مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور از مسئول و کادر کانون شهيد صالحي قم، به دليل برگزاري جشنواره «قدس قلب من» تقدير کرد.
شناسه خبر : 13603 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام «حسن فرزانه» با اشاره به پایان کار جشنواره مجازی «قدس قلب من» گفت: به حول و قوه الهی جشنواره «قدس قلب من» با شکوهمندی خاصی برگزار گردید و برگ زرین دیگری در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت رقم خورد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با اشاره به آثار رسیده به جشنواره گفت: بیش از 5300 نفر در آزمون آنلاین تاریخ قدس شرکت کردند  و حدود 3000 اثر نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد تصریح کرد: پس از انجام چند مرحله داوری و ارزیابی آثار و همچنین انجام قرعه کشی بین آثار برتر، از برگزیدگان با صدها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه عتبات و مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت، تلسکوپ، میکروسکوپ، کارت هدیه و محصولات فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری اختتامیه به صورت حضوری وجود نداشت از این رو اختتامیه به صورت مجازی برگزار شد.

 

 حجت الاسلام فرزانه یادآور شد: در تاریخ 27 تیرماه پس از نماز جمعه، مسئولین و کادر کانون شهید صالحی قم به جهت برگزاری "جشنواره قدس قلب من" توسط آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تقدیر شدند.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: لازم می دانیم از حضور و مشارکت گسترده عزیزان در سراسر کشور تشکر و قدردانی کنیم، همچنین از تمام عزیزانی که به هر طریقی در برپایی این جشنواره مساعدت نمودند، کمال تشکر و سپاسگذاری داریم.