دوره آموزش مجازی «غدیر و مهدویت» در سطح کانون‌های (فهما) استان قم برگزار می‌شود
دوره آموزش مجازي «غدير و مهدويت» در سطح کانون‌هاي (فهما) استان قم برگزار مي‌شود

دوره آموزش مجازی «غدیر و مهدویت» در سطح کانون‌های (فهما) استان قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين روحاني از برگزاري دوره آموزش مجازي «غدير و مهدويت» با محور فرازهاي مهدوي خطبه غدير، در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 13672 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام «سعید روحاني» بر اهمیت توجه به موضوع مهدویت تاکید کرد و افزود: دوره آموزشی «غدیر و مهدویت» با هدف ارتقای سطح آگاهی های عمومی و بهره مندی بیشتر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از مفاهیم غنی فرهنگ و معارف مهدوی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قم با اشاره به برگزاری این دوره در آستانه دهه ولایت و عید بزرگ غدیرخم، اظهار کرد: این دوره آموزشی که با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود از برنامه های تابستانه فهما و در قالب شبستان فرهنگ - رواق نور قرار می گیرد.

 

وی ادامه داد: این دوره با محوریت فرازهای مهدوی خطبه غدیر، توسط حجت الاسلام حسن زاده (کارشناس تخصصی مهدویت) در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی بصورت مجازی، افزود: علاقه مندان برای حضور در این دوره آموزشی می توانند به کانال ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در پیام رسان ایتا به آدرس https://Eitaa.com/FahmaQom  مراجعه کنند و با عضویت در این کانال و دریافت کلیپ های کوتاه آموزشی، با چگونگی شرکت در دوره و ارسال پاسخ سوالات آشنا شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قم بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و عدم غفلت و داشتن آمادگی ظهور حضرت مهدی (عج)، تاکید کرد و گفت: «آشنایی کلی با مباحث مهدویت»، «ترویج و تعمیق فرهنگ صحیح انتظار»، «تقویت باورهای مردم و جهت دهی صحیح به شور و اشتیاق آنان به مهدویت»، «پاسخگویی به سوالات و شبهات مهدویت»، «پیرایش معارف مهدویت از خرافات و تحریف» و «دانش افزایی معارف غنی مهدویت» از جمله سرفصل های این دوره دانش افزایی مجازی است.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه شرکت کنندگان در پایان دوره مدرک معتبر دریافت خواهند کرد، اظهار کرد: این دوره آموزشی از سوم مرداد ماه آغاز و تا 18 مرداد ماه ادامه دارد.