ذبح 200 راس گوسفند قربانی از سوی کانون‌های (فهما) استان قم
ذبح 200 راس گوسفند قرباني از سوي کانون‌هاي (فهما) استان قم

ذبح 200 راس گوسفند قربانی از سوی کانون‌های (فهما) استان قم

حجت الاسلام سعيد روحاني از ذبح 200 راس گوسفند قرباني به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت عيد قربان خبر داد.
شناسه خبر : 14066 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، ابراز کرد: به این مناسبت حواله 500 هزارتومانی کمک هزینه خرید گوسفند قربانی بین 200 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این برنامه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و به همت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شد.

 

وی ادامه داد: در این طرح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با دریافت فیش 500 هزارتومانی و جمع آوری هدایای مردم در مسجد، اقدام به خرید گوسفند کرده و در نهایت گوشت قربانی را بین نیازمندان توزیع می کنند.

 

حجت الاسلام روحاني تاکید کرد: با توجه به شرایط جامعه و شیوع بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی، گوسفندان در مکان های بهداشتی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ذبح و بسته بندی می شود و سپس در اختیار کانون ها قرار می گیرد.