برگزاری جشنواره «من غدیری‌ام» به همت کانون فرهنگی هنر شهید صالحی استان قم
برگزاري جشنواره «من غديري‌ام» به همت کانون فرهنگي هنر شهيد صالحي استان قم

برگزاری جشنواره «من غدیری‌ام» به همت کانون فرهنگی هنر شهید صالحی استان قم

حجت الاسلام فرزانه با اشاره به برگزاري نخستين جشنوارۀ بين‌المللي «من غديري‌ام»، گفت: اين جشنواره به مناسبت عيد الله الاکبر و همزمان با دهه ولايت و امامت، در دو بخش عمومي و کودک و نوجوان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 14231 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام «حسن فرزانه موحد» با اشاره به برگزاری نخستین جشنوارۀ بین‌المللی "من غدیری‌ام" در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان، گفت: بخش عمومی این جشنواره شامل موضوعات رمان‌خوانی (بر اساس کتاب ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند)، تاریخ دهۀ ولایت، حدیث نویسی، عکاسی، کلیپ، دابسمش و مدیریت فضای مجازی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی قم، ادامه داد: در بخش کودک و نوجوان موضوعات رنگ آمیزی (ویژۀ خردسالان زیر 7 سال)، نقاشی (ویژۀ کودکان 5 تا 10 سال) و نامه‌ای به امام علیه‌‌السلام (ویژۀ نوجوانان 10 تا 16 سال) در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام فرزانه موحد با اشاره به مهلت شرکت در این جشنواره تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 24 مردادماه یعنی روز مباهله فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی همچنین به جوایز این جشنواره اشاره کرد و گفت: کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت، تلسکوپ و میکروسکوپ، کارت هدیه، محصولات فرهنگی و ... از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی یادآور شد: این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی شهید صالحی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، بنیاد بین المللی غدیر، استانداری قم، شهرداری قم، دفتر تبلیغات حوزه های علمیه، موسسه فرهنگی بشارت بهشت و سپاه علی ابن ابیطالب (ع) برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه آیین‌نامه جشنواره به آدرس @manghadiriam110 در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.