تقدیر از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان قم/افزایش سطح توقع از شهر مقدس قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی
تقدير از کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) استان قم/افزايش سطح توقع از شهر مقدس قم به عنوان پايتخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي

تقدیر از کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان قم/افزایش سطح توقع از شهر مقدس قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم با اشاره به معرفي اين شهر مقدس به عنوان پايتخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي، گفت: انتخاب استان قم به عنوان پايتخت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ايران اسلامي، توقع ها را بالا برده است.
شناسه خبر : 14812 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم: «سید موسی حسینی کاشانی» چهارشنبه ۲۲ مرداد در نشست صمیمی با کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که درمحل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد، با بیان اینکه موفقیت حاصل نمی شود مگر اینکه پشت آن موفقیت برنامه ریزی و تلاش باشد، گفت: قطعا اگر قم در ارزیابی های انجام شده در سطح کانون های فرهنگی هنری کل کشور توانسته است در شاخص ها رتبه به دست آورد و در نهایت با اختلاف زیادی برتر شده و به پایتختی دست پیدا کند، بدون تلاش مجموعه ستاد و صف که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم باشد اتفاق نمی افتد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: اعتقاد دارم این موفقیتی که حاصل شده به وسیله شما و کانون های مساجد استان به دست آمده است و ما به نوبه خودمان لازم بود از این زحمات و تلاش ها قدردانی کنیم.

 

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه انتخاب استان قم به عنوان پایتخت کانون های فرهنگی هنری مساجد ایران اسلامی، توقع ها را بالا برده است، گفت: اکنون که پایتختی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم اتفاق افتاد توقع ها را قطعا از ما بیشتر خواهد کرد. همه منتظرند ببینند که این پایتختی چه آورده ای برای مجموعه استان دارد. اینکه اعلام شود ما پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی شدیم ما به ازایش چیست؟

 

وی در ادامه افزود: این وظیفه مجموعه ستاد را سنگین تر می کند. همچنین وظیفه ما در اداره کل را هم سنگین تر می کند که هم حمایت های بیشتری داشته باشیم و در برنامه ریزی ها کمک کنیم که محقق شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید از این فرصت نهایت استفاده را کنیم، ابراز کرد: انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی اگر بتواند باعث این شود که از این فرصت نهایت استفاده را بکنیم خیلی خوب است و اگر این فرصت را بسوزانیم همه ضرر کردیم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: مهمتر از همه اینکه انتخاب قم به عنوان پایتخت، برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ملموس باشد. کانون ها احساس کنند که با این انتخاب زحماتشان دیده شده است. آنها باید حس کنند که ما می دانیم این نتیجه تلاش آن ها است. ضمن اینکه در طرح ها و تفاهم نامه ها دنبال کنیم که کانون هایی که از ظرفیت های مناسب برخوردارند، بهرمند شوند.

 

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مجموعه ای است که همه بر ظرفیت بالای آن صحه گذاشته اند، گفت: انصافا جلسه ای در استان نیست که صحبت از ظرفیت ها و تاثیرگزاری کانون های فرهنگی هنری هنری مساجد استان قم نباشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در خاتمه، بیان داشت: امیدواریم با تلاش مستمر شما بزرگواران این رویه همچنان ادامه داشته باشد و ما شاهد این باشیم که روز به روز موفقیت های بیشتری را برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم شاهد باشیم.