کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تقدیر شدند
کارکنان ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم تقدير شدند

کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تقدیر شدند

با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم و معاونان، از کارکنان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با اهداي لوح و جوايز تقدير به عمل آمد.
شناسه خبر : 14820 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، طی برگزاری نشست صمیمی کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، که روز چهارشنبه 22 مرداد برگزار شد، از کارشناسان این مجموعه  که با تلاش و پشتکار موفق به کسب عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی شدند با اهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.


در این نشست «سید موسی حسینی کاشانی» با بیان اینکه موفقیت حاصل نمی شود مگر اینکه پشت آن موفقیت برنامه ریزی و تلاش باشد، بیان کرد: قطعا اگر قم در ارزیابی های انجام شده در سطح کانون های فرهنگی هنری کل کشور توانسته است در شاخص ها رتبه بدست آورد و در نهایت با اختلاف زیادی برتر شود و به پایتختی دست پیدا کند، بدون تلاش مجموعه ستاد و صف که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم باشد اتفاق نمی افتد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: اعتقاد دارم این موفقیتی که حاصل شده بوسیله شما و کانون های مساجد استان به دست آمده است و ما به نوبه خودمان لازم بود از این زحمات و تلاش ها قدر دانی کنیم.


حسینی کاشانی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مجموعه ای است که همه بر ظرفیت بالای آن صحه گذاشته اند، گفت: انصافا جلسه ای در استان نیست که صحبت از ظرفیت ها و تاثیرگزاری کانون های فرهنگی هنری هنری مساجد استان قم نباشد.


در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: همواره شاهد پیگیری و همراهی مدیریت و مجموعه کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده ایم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به معرفی استان قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران، افزود: آنچه این افتخار را شرین تر کرد این بود که در ارزیابی فهما هشت شاخص وجود داشت و قم در تمام شاخص ها اول شد. ممکن بود استانی پایتخت شود اما در هیچ کدام از این شاخص ها اول نباشد. آنچه حائز اهمیت است فاصله استان قم از سایر استان ها است که این فاصله زیاد است.

 

وی با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برای دو سالی که پایتخت فهما است، گفت: طرح های متنوعی برای این دو سال که پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی شده ایم آماده شده است.


حجت الاسلام روحانی ادامه داد: از طرح های اصلی ارائه شده در گستره ملی، طرح «کوثر پرفروغ» با هدف شناساندن شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه (س) در ابعاد مختلف برای خواهران سراسر کشور و طرح «گنبد فیروزه ای» با موضوع تبلیغ معارف و سبک زندگی مهدوی می باشد. از طرح های استانی هم طرح «ثقلین» وطرح «آفاق اندیشه» که تا کنون 6 دوره آن برگزار شده است با هدف توانمندسازی مدیران و کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ارائه شده است.