خانواده شهدا همواره بدون هیچ توقعی مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند
خانواده شهدا همواره بدون هيچ توقعي مدافع انقلاب اسلامي بوده‌اند

خانواده شهدا همواره بدون هیچ توقعی مدافع انقلاب اسلامی بوده‌اند

حجت الاسلام روحاني با بيان اينکه ما وظيفه داريم دنباله رو شهدا و منت‌دار خانواده آن دلاوران باشيم، اظهار کرد: خانواده شهدا همواره بدون هيچ توقعي مدافع انقلاب اسلامي بوده‌اند.
شناسه خبر : 15709 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، طرح ملی سه شنبه های تکریم این هفته  با حضور مسئول منطقه بنیاد شهید، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و همکاران ستاد در منزل خانواده شهید «محمد معماریان» برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ما از خصایل و کرامات شهید معماریان زیاد شنیده بودیم اما دوست داشتیم از نزدیک نیز با خانواده این شهید بزرگوار آشنا شویم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان با بیان اینکه ما وظیفه داریم دنباله رو شهدا و منت دار خانواده شهدا باشیم افزود: خانواده شهدا بدون توقع و هیچ چشم‌داشتی همواره مدافع انقلاب بوده اند و با خون شهید خود و استقامت خود، انقلاب را بیمه کرده اند.


وی به هدف از برنامه دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: این جلسات باید ثمره داشته باید و بهترین ثمره آن شنیدن راه و روش و منش شهید است.


حجت الاسلام روحانی افزود: باید مطالب را شنیده و روی سبک زندگی شهدا کار شود و در نهایت ابتدا برای خودمان و بعد برای دیگران بوبژه نسل جوان به عنوان الگو قرار گیرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکید کرد: باید سبک و شیوه زندگی شهدا را در جامعه احیا و زنده نگه داریم.


در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پدر و مادر شهید معماریان تقدیر شد.