تشکیل یک کارگروه به منظور شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های کانون های مساجد و ناجا جهت همکاری مشترک
تشکيل يک کارگروه به منظور شناسايي و بهره مندي از ظرفيت هاي کانون هاي مساجد و ناجا جهت همکاري مشترک

تشکیل یک کارگروه به منظور شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های کانون های مساجد و ناجا جهت همکاری مشترک

سردار سيد محمود ميرفيضي فرمانده انتظامي استان قم در ديدار با مدير ستاد کانون هاي فهما استان قم در راستاي انتخاب استان قم به عنوان پاينخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي گفت: ما بايد در يک کارگروه ظرفبت هاي کانون هاي مساجد و ظرفيت هاي ناجا را بررسي کرده واز ظرفيت هاي يکديگر استفاده کرده تا بتوانيم به هم افزايي برسيم.
شناسه خبر : 15862 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۳۵
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، سردار سید محمود میرفیضی در ديدار با مدير ستاد کانون هاي فهما استان قم در راستاي انتخاب استان قم به عنوان پاينخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي با اشاره به جایگاه ویژه قم افزود: قم دارای ظرفیت های بسیاری است و  در همه زمینه ها باید سرآمد و الگو باشد.
وی افزود: پلیس قم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت و نظم در استان تمام تلاش و همت خود را به کار بسته است: خدمت‌رسانی الکترونیک و غیرحضوری به شهروندان قمی یکی دیگر از اولویت‌هایی است که پلیس قم در نظر دارد تا آن را اجرایی نماید.
فرمانده انتظامی قم تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مردم از دیگر اولویت‌های پلیس در استان است که تمام سعی و تلاشمان در مسیر تحقق آن خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان قم در بخش  دیگیری از سخنان خود با بیان اینکه ما فرصت های زیادی داریم اما گاها فرصت سوزی می کنیم ادامه داد: ما ظرفیت های خیلی خوبی داریم اما  وقتی این ظرفیت ها را کنار هم نمیگذاریم میبینیم در بسیاری از جاها کارهای موازی انجام می دهیم.
وی تاکید کرد: در نهادهای مختلف می توانیم هم افزایی کنیم  و در بسیاری کارها از موازی کاری جلوگیری کرده ضمن اینکه کارهای قوی تری انجام خواهد شد.
سردار میرفیضی ادامه داد: ما باید در یک کارگروه ظرفبت های کانون های مساجد و ظرفیت های ناجا را بررسی کرده واز ظرفیت های یکدیگر استفاده کرده تا بتوانیم به این هم افزایی برسیم.
فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: ما می توانیم در حوزه فرهنگ و هنر به یکدیگر ایده بدهیم ، تفاهم نامه بسته و همکاری داشته باشیم.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم نیز در این دیدار گفت: در گذشته برنامه های مختلفی را با کانون های مساجد داشتیم از جمله اعزام کارشناسان این حوزه به کانون ها در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: همچنین می توانیم موضوعاتی را که به صورت وبینار قابل انجام است را ارائه کنیم.