وام‌دار شهدای مدافع حرم هستیم/ کانون‌های فهما سبک زندگی شهدا را در جامعه احیا کنند
وام‌دار شهداي مدافع حرم هستيم/ کانون‌هاي فهما سبک زندگي شهدا را در جامعه احيا کنند

وام‌دار شهدای مدافع حرم هستیم/ کانون‌های فهما سبک زندگی شهدا را در جامعه احیا کنند

حجت‌الاسلام و المسلمين روحاني در جريان برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان قم، با اشاره به جايگاه کانون‌هاي فهما در احياي سبک زندگي شهدا گفت: وظيفه ما در مقابل شهداي مدافع حرم سنگين است، ما وام دار آن دلاوران هستيم.
شناسه خبر : 15976 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» در این دیدار با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: همه ما در زندگی دچار غفلت می شویم و غبار جلوی دیدمان را می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه وظیفه ما در مقابل شهدای مدافع حرم بسیار سنگین است اظهار داشت: وظیفه ما در مقابل شهدا و خانواده های آنان مخصوصأ شهدای مدافع حرم بسیار سنگین است زیرا به این عزیزان بدهکار هستیم.

 

حجت الاسلام روحانی در ادامه افزود: در این شرایط قلب هایمان مرتب دچار غفلت و زنگار می شود و نیاز داریم با روش های مختلف این غبار را بزداییم و مسر بندگی را طی کنیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از این روش ها آشنایی با سیره شهدا و پیاده کردن راه و روش آنها در زندگی است گفت: ما وظیفه داریم دنباله رو شهدا و منت دار خانواده شهدا باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فهما استان قم با بیان اینکه خانواده شهدا بدون هیچ توقعی مدافع انقلاب بوده اند و با خون شهید خود و استقامت خود، انقلاب را بیمه کرده اند.

 

وی با بیان اینکه بهترین ثمره این دیدارها  شنیدن راه و روش و منش شهید است ادامه داد: ما باید سبک و شیوه زندگی شهدا را در جامعه احیا و زنده نگه داریم.

 

حجت الاسلام روحانی در خاتمه یادآور شد: باید مطالب را شنیده و روی سبک زندگی شهدا کار شود، ما قصد داریم در این طرح سیره شهدا را از طریق کانون های مساجد به نسل جوان منتقل کنیم.

 

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از پدر شهید شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی» تقدیر شد.