از راز و نیاز شبانه مهدی در زیرزمین تا شهادت و خاکسپاری در حرم کریمه اهل‌بیت(س)/ در هیچ شرایطی تبسم از چهره‌اش محو نشد
از راز و نياز شبانه مهدي در زيرزمين تا شهادت و خاکسپاري در حرم کريمه اهل‌بيت(س)/ در هيچ شرايطي تبسم از چهره‌اش محو نشد

از راز و نیاز شبانه مهدی در زیرزمین تا شهادت و خاکسپاری در حرم کریمه اهل‌بیت(س)/ در هیچ شرایطی تبسم از چهره‌اش محو نشد

پدر شهيد ايماني در ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فهما استان قم گفت: فرزندم در عمر سراسر پر خير و برکت خود جز به خدمت خلق و گره‌گشايي و دستگيري از هم نوعانش در پي هدف ديگري نبود. در همه حال و در هر شرايطي لبخند آرام‌بخش او از چهره‌اش محو نشد.
شناسه خبر : 15981 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، پدر شهید مدافع حرم «مهدی ایمانی» در دیدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فهما استان قم در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» گفت: این شهید بزرگوار برای ماه‌هایی که در سوریه بود هیچ حقوقی دریافت نکرد برخلاف اینکه بعضی می‌گویند اینها دنبال پول بودند! اما آنان برای خدا رفتند.

 

پدر شهید ایمانی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندش پرداخت و گفت: ما مهدی را نشناختیم و بعد از شهادت، کم کم به رازهای کارهای او پی بردیم. در ابتدا که سر کار رفت حقوق چند ماه اولش را رد مظالم داد.

 

ایمانی ادامه داد: این شهید بزگوار برای ماه‌هایی که در سوریه بود هیچ حقوقی دریافت نکرد برخلاف اینکه بعضی می‌گویند اینها دنبال پول بودند! آنان برای خدا رفتند.

 

وی با بیان اینکه مهدی در اخلاق نمونه بود افزود: مهدی اهل نماز شب و گریه‌های شبانه بود و در زیرزمین خانه اتاقی داریم که محل عبادت و راز و نیاز شبانه مهدی بود.

 

ایمانی افزود: مهدی در عمر سراسر پر خیروبرکت خود جز به خدمت خلق و گره‌گشایی و دستگیری از هم نوعانش در پی هدف دیگری نبود. در همه حال و در هر شرایطی لبخند آرام‌بخش او از چهره‌اش محو نشد تواضع، سادگی و خوش‌رویی سیمای او را در نظر همگان ماندگار کرد.

 

شهید مهدی ایمانی فردویی متولد سال ۱۳۶۲ هجری شمسی بود و این افتخار را داشت که به مدت ۱۴ سال، خادم آستان مقدس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و مسئول انتظامات صحن مقدس صاحب الزمان (عج) و در خدمت زائران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) باشد.

 

شهید مهدی ایمانی در سن ۳۴ سالگی، پس از چند بار اعزام داوطلبانه به مناطق عملیاتی سوریه روز ۲۲ آذرماه سال ۹۶، در منطقه دیرالزور به آرزوی قلبی خود، مقام والای شهادت نائل آمد و پس از شهادت، پیکر مطهرش در حرم حضرت معصومه (س) آرام گرفت.