بچه‌های مسجد با معرفی یک رابط از طریق کانون تخلفات اداری را ثبت و اعلام کنند
بچه‌هاي مسجد با معرفي يک رابط از طريق کانون تخلفات اداري را ثبت و اعلام کنند
بازرس کل استان قم:

بچه‌های مسجد با معرفی یک رابط از طریق کانون تخلفات اداری را ثبت و اعلام کنند

حجت‌الاسلام والمسلمين محمود طالبي با بيان اينکه وظيفه سازمان بازرسي، نظارت بر حسن جريان امور و اجراي صحيح قوانين است، ابراز کرد: در ارتباط با سوء جرياناتي که در پيکره دستگاه هاي اداري از جرايم يا تخلفات اداري اتفاق مي افتد مي توان از ظرفيت کانون هاي مساجد بهره برد.
شناسه خبر : 19694 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين «محمود طالبي»، در یک نشست صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمين «سعید روحانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دیدار و گفتگو کرد.

 

بازرس کل استان قم  با اشاره به اینکه هم اکنون در شرایط شبیخون فرهنگی  هستیم، بیان کرد: در این شرایط لازم است تمام دستگاه ها و ظرفیت های نظام علیه این شبیخون فرهنگی بسیج شوند. لذا هر جا نیاز باشد مجموعه بازرسی در خدمت مساجد خواهد بود.

 

بازرس کل استان قم با اشاره به راه اندازی سامانه گزارشگران فساد ادامه داد: در سازمان بازرسی کل کشور، سامانه گزارشگران فساد راه اندازی شده است که خود یک ظرفیت بسیار مهم در ارائه گزارش تخلفات است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمين محمود طالبي با بیان اینکه وظیفه سازمان بازرسی، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است، ابراز کرد: در ارتباط با سوء جریاناتی که در پیکره دستگاه های اداری از جرایم یا تخلفات اداری اتفاق می افتد می توان از ظرفیت بچه های مسجدی بهره برد.

 

وی ادامه داد: بچه های مسجدی می توانند در چهارچوب هایی که تعریف شده است و با تعیین یک رابط از طریق کانون مساجد نسبت به معرفی و ثبت این تخلفات اقدام کنند.