شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کند
شبکه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از هيچ کوششي براي خدمت رساني به مردم دريغ نمي کند
حجت الاسلام و المسلمین روحانی:

شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کند

بازرس کل استان قم با مسئول ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 19696 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين محمود طالبي، بازرس کل استان قم در یک نشست صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمين سعید روحانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دیدار و گفتگو کرد.

 

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی با ارائه گزارشی از عملکرد کانون های مساجد استان قم به معرفی استان قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران  اشاره کرد و گفت: در ارزیابی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی) هشت شاخص وجود داشت و قم در تمام شاخص ها اول شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: این امکان وجود داشت که استانی که پایتخت می شود در این شاخص ها اول نباشد اما قم در همه شاخص ها اول شد و استان قم با فاصله زیادی از سایر استان ها اول شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به عواملی که باعث این موفقیت شد افزود: دلیل این موفقیت این بود که سایر استان ها در این دو سال این جنب و جوش ویژه را پیدا کرده بودند اما استان قم 10 سال است که این حرکت وجود دارد و همه ساله  با انعقاد تفاهم نامه با کانون ها، تمام تلاش خود را برای رشد کانون ها بکار گرفتیم. همچنین ارتباط مستمر با کانون ها و ارزیابی فعالیت های آنان از عوامل مهم این موفقیت بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود :  ما در دوره های متعدد در طول این 10 سال در قالب طرح «آفاق اندیشه» اقدام به توانمندسازی مسئولان و کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم کردیم و همزمان سعی کردیم تا ارتباط میان کانون ها وشبکه سازی میان آنها حفظ شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه فعالیت ها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای خدمت به مردم و جامعه و نهایتا جلب رضای حضرت حق می باشد، ابراز کرد: مهمترین اصل در کانون های فرهنگی هنری مساجد خدمت رسانی است و این مجموعه با جدیت تمام از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی کند؛ آنچه مطلوب است و اهمیت دارد این است که گره ای از مشکلات مردم باز شود.