مدیر ستاد فهما استان قم از کتابخانه عمومی کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) بازدید کرد
مدير ستاد فهما استان قم از کتابخانه عمومي کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم(ع) بازديد کرد
به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی؛

مدیر ستاد فهما استان قم از کتابخانه عمومی کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) بازدید کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به مناسبت هفته کتاب، به صورت سرزده از کتابخانه عمومي کانون چهارده معصوم(ع) بازديد و با حجت الاسلام و المسلمين حميدي، مسئول اين کتابخانه در مورد خدمات و فعاليت هاي آن گفتگو کرد.
شناسه خبر : 19774 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام «سعید روحانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز یکشنبه 25 آبان مصادف با دومین روز از  هفته کتاب از کتابخانه عمومی کانون چهارده معصوم این استان دیدار کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، مسئول کتابخانه چهارده معصوم(ع) در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام و برنامه های کتابخانه ابراز کرد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی یکی از کتابخانه های فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم می باشد که در آن رتبه های برتر کنکور به مطالعه و تحصیل علم و دانش مشغول شده اند.

 

مسئول کتابخانه 14معصوم(ع) با بیان اینکه تمامی هزینه های این کتابخانه بصورت مردمی و از خیرین می باشد ابراز کرد: در کتابخانه کانون فرهنگی هنری 14 معصوم (ع) هم اعضای زیادی عضو این کتابخانه هستند و هم کتاب‌ها و منابع زیادی در این کتابخانه وجود دارد، به طوری که در سال جاری از میان اعضای کنکوری این کتابخانه با استفاده از منابع کنکور آن، شش نفر موفق شدند تا رتبه های تک رقمی و دو رقمی را در دانشگاه دولتی کسب کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به برگزاری کلاس های کمک درسی و رفع اشکال افزود: این کتابخانه در کنار فعالیت های خود به برگزاری کلاس های کمک درسی و کنکور اقدام می کند که از رتبه های برتر کنکور که تربیت یافته همین کانون و کتابخانه هستند به عنوان مربی استفاده می کند.

 

وی ادامه داد: کلاس های کمک درسی و کنکور به صورت مجازی برگزار می شود و در کنار آن چند جلسه رفع اشکال به صورت حضوری و با رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام می شود.

 

یادآور می‌شود که به مناسبت هفته کتاب، کتابخانه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم مورد بازدید قرار می‌گیرد.