ترویج فرهنگ مطالعه منجر به افزایش آگاهی می‌شود/ضرورت توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای در بخش خواهران
ترويج فرهنگ مطالعه منجر به افزايش آگاهي مي‌شود/ضرورت توسعه فعاليت‌هاي کتابخانه‌اي در بخش خواهران
به مناسبت روز کتابدار؛

ترویج فرهنگ مطالعه منجر به افزایش آگاهی می‌شود/ضرورت توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای در بخش خواهران

حجت الاسلام و المسلمين روحاني در جريان بازديد سرزده از کتابخانه عمومي کانون 14معصوم(ع) گفت: کتابداران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با اخلاص و بدون ذره اي بهره مادي سال هاي سال است که در گمنامي در کتابخانه هاي مساجد فعاليت مي کنند که يقينا پاداش خدمات خود را از خداوند خواهند گرفت.
شناسه خبر : 19775 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به مناسبت هفته کتاب، به صورت سرزده از کتابخانه عمومی کانون چهارده معصوم(ع) بازدید و با حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، مسئول این کتابخانه در مورد خدمات و فعالیت های آن گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در این بازدید با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در حال انجام است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی موجب افزایش آگاهی، توسعه فرهنگی و اجتماعی جوامع می شود و از انواع آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ضمن بیان اهمیت نقش کتابداران در گسترش و ارتقاء فعالیتهای علمی و فرهنگی جامعه، هدف از برگزاری این بازدید را قدردانی از زحمات کتابداران در تک تک کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و بیان کرد: کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد با اخلاص و بدون ذره ای بهره مادی سال های سال است که در گمنامی در کتابخانه های مساجد فعالیت می کنند که یقینا پاداش خدمات خود را از خداوند خواهند گرفت.

 

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مراجعین خواهر به کتابخانه ها افزود: مقتضی است مسئولین کتابخانه ها نسبت به زمانبندی فعالیت کتابخانه ها به صورتی برنامه ریزی کنند که خواهران بتوانند در ساعاتی از روز از خدمات سالن مطالعه بهره مند شوند.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، مسئول کتابخانه در حاشیه این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و برنامه های کتابخانه ارائه کرد.