برگزاری دوره های مجازی آموزش مهارت های تلاوت قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم
برگزاري دوره هاي مجازي آموزش مهارت هاي تلاوت قرآن در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم
با مشارکت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها:

برگزاری دوره های مجازی آموزش مهارت های تلاوت قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از برگزاري دوره هاي مجازي آموزش مهارت هاي تلاوت قرآن در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم به صورت مجازي و آنلاين خبر داد.
شناسه خبر : 19826 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمين «سعید روحانی» با اشاره به همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در خصوص برگزاری جلسات قرآنی، ابراز کرد: دوره های مجازی آموزش مهارت های تلاوت قرآن در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اینکه راه اندازی جلسات قرآن در مساجد پویا و حمایت از فعالیت های قرآنی مساجد از اهداف این دوره ها می باشد، افزود: در این راستا جلسه هم اندیشی و هم افزایی با موضوع گسترش فعالیت‌های قرآنی با محوریت نخبگان قرآنی نوجوان و با حضور مدیران قرآنی آستان مقدسه کریمه اهل بیت(س) و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند امروز دوشنبه(۲۶ آبان ماه) ساعت۲۰ از طریق سامانه مجازی آنلاین حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در این جلسه هم اندیشی شرکت نمایند. همچنین به تعدادی از افراد شرکت کننده در این جلسه که حضور فعال داشته باشید به قید قرعه فیش غذای تبرکی مسجد مقدس جمکران اهدا می گردد.

یادآور می‌شود، علاقه مندان می توانند از طریق لینک ذیل در این جلسه شرکت نمایند.

https://lmp.amfm.ir/b/npp-gsf-jsy