توزیع کمک های مؤمنانه کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) در مناطق محروم شهر مقدس قم
توزيع کمک هاي مؤمنانه کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) در مناطق محروم شهر مقدس قم

توزیع کمک های مؤمنانه کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) در مناطق محروم شهر مقدس قم

مسئول خواهران کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) قم با اشاره به فعاليت هاي اين کانون در حمايت از نيازمندان گفت: با کمک خيرين از 200 خانواده نيازمند دستگيري مي شود.
شناسه خبر : 20063 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، «زهرا صفورایی» با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) قم در حمایت از نیازمندان گفت: با کمک خیرین از 200 خانواده نیازمند دستگیری می شود.

مسئول خواهران کانون فرهنگی هنری الزهرا(س)  با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز بسیاری از مردم دچار مشکل هستند گفت: ما نیز وظیفه خود می دانیم تا در حد توان از این خانواده ها دستگیری کنیم.

وی از تهیه جهیزیه شش نوعروس یتیم و نیازمند توسط کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) خبر داد و گفت: همچنین تهیه ویلچر بچهCP  به ارزش ۵میلیون و پانصد هزار تومان نیز یکی دیگر از کارهایی بود که در هفته گذشته انجام شد.

صفورایی توزیع پنج بخاری ببن نیازمندان، پرداخت قبض برق نیازمند، هماهنگی دو عمل جراحی تهران با مددکاری بیمارستان و پرداخت یک دهم هزینه را از دیگر فعالیت های این کانون عنوان کرد.

مسئول خواهران کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) ادامه داد: اهدا دو ماشین لباسشویی به دو خانواده سادات نیازمند و اهدا یک تلویزیون به یک خانواده معلول از دیگر فعالیت هایی بود که توسط این کانون و با کمک خیرین انجام شد.

لازم به ذکر است در پی شیوع کرونا ویروس و از همان روزهای آغازین بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده اند که همچنان ادامه دارد.