فعالیت جهادی کانون فرهنگی هنری عرشیان قم در ایام کرونا
فعاليت جهادي کانون فرهنگي هنري عرشيان قم در ايام کرونا
با ارائه خدمات انجام شد؛

فعالیت جهادی کانون فرهنگی هنری عرشیان قم در ایام کرونا

کانون فرهنگي هنري عرشيان قم در ايام کرونا فعاليت‌هاي جهادي مختلف از جمله از توزيع 100 بسته معيشتي تا ارائه خدمات آموزشي بهداشتي در مناطق محروم را به انجام رساند.
شناسه خبر : 20395 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، «مهدی نیک نظام» با اشاره به فعالیت های جهادی کانون فرهنگی هنری عرشیان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد شوینده در مناطق محروم اقدام کردیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری عرشیان در تشریح فعالیت‌های این کانون اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع کرونا کانون فرهنگی هنری عرشیان در خصوص آموزش بهداشت به نوجوانان و فعالین مسجدی اقدام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین این کانون نسبت به بسته بندی و توزیع شکلات و تنقلات به ارزش حدود 7 میلیون تومان در مناسبت های ملی و مذهبی اقدام کرد. ضمن اینکه در این بسته بندی ها مواد شوینده و ماسک نیز توزیع شد.

 

نیک نظام همچنین از بسته بندی 100 بسته حمایت غذایی به منظور پخش در حاشیه شهر قم توسط اعضای این کانون خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی و بهداشتی به ارزش 5 میلیون تومان تهیه شد.

 

وی در خاتمه با اشاره به تولید و بسته بندی آب سیب توسط اعضای کانون فرهنگي هنري عرشيان بیان کرد: این کانون در راستای کمک به بیماران کرونایی نسبت به تهیه آب سیب برای بیماران کرونایی در بیمارستان کامکار اقدام کرد.