راه‌اندازی استودیو تولید محتوای الکترونیکی در کانون انصارالحسین(ع) قم
راه‌اندازي استوديو توليد محتواي الکترونيکي در کانون انصارالحسين(ع) قم
همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد:

راه‌اندازی استودیو تولید محتوای الکترونیکی در کانون انصارالحسین(ع) قم

حجت‌الاسلام و المسلمين ترابي، از راه‌اندازي استوديو توليد محتواي الکترونيکي فرهنگي مذهبي با قابليت ضبط فيلم‌هاي آموزشي و همچنين بخش‌هاي ديگر همچون محتواهاي پرورشي، مشاوره، کودک و نوجوان و خانواده در اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 21693 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید مصطفی ترابی» با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سردار پرافتخار اسلام سردار قاسم سلیمانی گفت: به همین مناسبت کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) افزود: راه اندازی استودیوی سردار قاسم سلیمانی در کانون یکی از این برنامه هاست که در آن به تولید محتوا و کلیپ های 4 دقیقه ای می پردازیم.

 

وی با اشاره به محتوای این کلیپ ها ادامه داد: مشاوره، کودک و نوجوان،خانواده، احکام، تفسیر، نهج البلاغه، تاریخ اسلام و.. از جمله محورهایی است که درخصوص آنها محتوا تولید می  شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه به زبان این کلیپ ها اشاره کرد و گفت: این کلیپ ها به زبان های عربی، اردو،فرانسه و کردی تهیه و تولید می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) افزود: این کلیپ های 4 دقیقه ای در فضای اینستاگرام، یوتویوب و آپارات در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

 

وی همچنین به تهیه کلیپی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت:این کلیپ به عنوان اولین کلیپی که در استودیوی شهید سلیمانی در حال ساخت است دربخش کودک و نوجوان تولید می  شود وبه زندگی سردار سلیمانی می پردازد.

 

وی در بخش دیگیری از سخنان خود گفت: در پی فرمایشات مقام معظم  رهبری در راستای کمک های مومنانه و طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی شبستان فرهنگ طرح ملی ایران قوی این کانون اقدام به تهیه و توزیع  بسته های معیشتی و کمک های نقدی بین نیازمندان، فقرا و خانواده های بی بضاعت و کم درآمد کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: طی چند روز گذشه تعداد 1000 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگي هنري انصار الحسین(ع) وخیرین گردآوری و بین نیازمندان توزیع شد.