نشست آموزشی-توجیهی طرح ملی ایران قوی ویژه کانون‌های مساجد بخش جعفریه قم برگزار شد
نشست آموزشي-توجيهي طرح ملي ايران قوي ويژه کانون‌هاي مساجد بخش جعفريه قم برگزار شد

نشست آموزشی-توجیهی طرح ملی ایران قوی ویژه کانون‌های مساجد بخش جعفریه قم برگزار شد

نشست آموزشي توجيهي طرح ملي «ايران قوي» با حضور مسئولين کانون هاي فرهنگي هنري و ائمه جماعات مساجد بخش جعفريه قم برگزار شد.
شناسه خبر : 21905 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، نشست آموزشی توجیهی طرح ملی «ایران قوی» با حضور امام جمعه شهر جعفریه، مسئولین کانون های فرهنگی هنری و ائمه جماعات مساجد این بخش، مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی  هنری مساجد استان قم، در مسجد جامع شهر جعفریه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی امام جمعه شهر جعفریه قم در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان علی الخصوص بخش جعفریه بر ضرورت همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد این بخش در اجرای طرح ملی ایران قوی تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین روحانی نیز با تشکر از زحمات امام جمعه، ائمه جماعات و مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جعفریه ضمن یادآوری زحمات کانون های های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کسب عنوان پایتختی فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی، به معرفی و توجیه طرح ملی ایران قوی پرداخت و بر ضرورت توجه ویژه به این طرح تاکید کرد.

در پایان این نشست از ائمه جماعات و مسئولین کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش جعفریه به خاطر تلاش های ایشان در انتخاب استان قم به عنوان «اولین پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی» با ارائه لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در این جلسه مسئولین کانون های فرهنگی هنری و ائمه جماعات مساجد بخش جعفریه قم با بخش های مختلف سایت بچه های مسجد در خصوص ثبت اطلاعات طرح ملی ایران قوی آشنا شدند و سوالات و اشکالات مخاطبین بررسی شد.