یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون فرهنگی هنری فائزون
ياد سردار شهيد حاج قاسم سليماني در کانون فرهنگي هنري فائزون

یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون فرهنگی هنری فائزون

سلطاني با اشاره به برگزاري مراسم سالگرد شهادت سردار سليماني در کانون فرهنگي هنري فائزون گفت: به همين مناسب ۴۵ بسته معيشتي ميان نيازمندان توزيع شد.
شناسه خبر : 21911 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، «عاطفه سلطانی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: به همین مناسبت مراسم سالگرد سردار سلیمانی در کانون فرهنگي هنري فائزون برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگي هنري فائزون افزود: همچنین به همین مناسبت نشست بصیرتی با حضور تعدای از  اعضای کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان به ویژه در دین مبین اسلام گفت: در شرایط خاص امروز و درگیری مردم با بیماری کرونا این ضرورت بیشتر شده و وظیفه دینی و انسانی ماست.

 

سلطانی ادامه داد: کانون فائزون نیز در پی فرمایشات مقام معظم  رهبری در راستای کمک های مومنانه و طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی شبستان فرهنگ طرح ملی ایران قوی این کانون اقدام به تهیه و توزیع  بسته های معیشتی بین نیازمندان، فقرا و خانواده های بی بضاعت و کم درآمد کرده است.

مسئول کانون فرهنگي هنري فائزون مسجد علی ابن ابی طالب(ع) به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی تعداد۴۵ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.