تقدیر از فعالیت‌های ائمه جماعات و کادر کانون‌های مساجد استان قم
تقدير از فعاليت‌هاي ائمه جماعات و کادر کانون‌هاي مساجد استان قم
با ارائه 420 لوح یادبود انجام شد:

تقدیر از فعالیت‌های ائمه جماعات و کادر کانون‌های مساجد استان قم

سرمست، به مناسبت انتخاب استان قم به عنوان پايتخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي (فهما) با اهداي 420 لوح سپاس و يادبود از تلاش‌هاي ائمه جماعات و مسئولين و کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم تقدير کرد.
شناسه خبر : 21919 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، بهرام سرمست، استاندار قم به مناسبت انتخاب استان قم به عنوان پايتخت فرهنگ و هنر مساجد ايران اسلامي (فهما) با اهداي 420 لوح سپاس و يادبود از تلاش‌هاي ائمه جماعات و مسئولين و کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم تقدير کرد.

 

در بخشي از اين تقديرنامه آمده است: توفیق خدمتگزاری به مساجد،این خانه های امن خداوند در زمین ،ودیعه ای است که از سوی حضرت احدیت به بندگان خالص اعطاء می شود.

 

برگزاری اولین رویداد ملی فهما ،آغاز یک جریان بدیع ،همراه با ابتکار و خلاقیت است که ضمن شناسائی ظرفیت عظیم بچه های مسجدی ،به لطف خداوند متعال منجر به تحول بنیادی در زمینه تولید وعرضه محصولات فرهنگی و هنری مبتنی بر ارزش های دینی خواهد شد.        

                                                                                                                                در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی برخود لازم می دانم از تلاش های  وافر امام جماعت معزز،هیئت امنای محترم ،پایگاه بسیج، مسئول  و کادر محترم کانون ونمازگزاران بزرگوار مسجد جهت انتخاب استان قم به عنوان «اولین پایتخت فرهنگ وهنر مساجد ایران اسلامی – پایتخت فهما» که حکایت از ظرفیت وتوانمندی های  گسترده  و زحمات مخلصانه ارکان مختلف آن مسجد دارد،را  قدردانی نمایم.

 

از خداوند متعال توفیقات روز افزون همگان ،درمسیرتحقق مسجد طراز اسلامی را خواستارم.