برپابی نمایشگاه در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در استان قم
برپابي نمايشگاه در نخستين سالگرد شهادت سردار دل‌ها در استان قم
به همت کانون فرهنگی هنری شهید قاسم سلیمانی اجرا شد:

برپابی نمایشگاه در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در استان قم

مظاهري از برپايي نمايشگاه شهيد سردار حاج قاسم سليماني و شهداي مقاومت در دو بخش عکس نوشت ديواري که شامل وصيت نامه ي تصويري ايشان و بخش دوم يادمان شهداي همراه سردار و شهيد فخري زاده به صورت نمادين خبر داد.
شناسه خبر : 21938 تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

«فاطمه مظاهری» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به مقارن شدن هفته بصيرت با ايام اولين سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني، گفت: با توجه به هم زمان شدن اين دو موضوع به همت کانون فرهنگی هنری شهيد قاسم سليماني، بسته فرهنگی بصيرتي به همراه مسابقه از وصيت نامه سردار دلها با موضوع (رهبري و ولايت فقيه) در دستور کار قرار گرفت.  این محتوای فرهنگی به تعداد ۱۱۰بسته جهت توزيع در بين اعضاي بزرگسال کانون تهيه و تدوين شد که در شب سالگرد اين شهيد در بين جامعه هدف توزيع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدقاسم سلیمانی در ادامه با بیان فعالیت های کانون شهید قاسم سلیمانی در اولين سالگرد شهادت این شهید والامقام، گفت: با فرارسیدن اولين سالگرد شهادت شهيد سردار حاج قاسم سليماني نمايشگاهي در کانون با هدف زنده نگه داشتن ياد و راه و منش اين شهيد والا مقام برپا شد. اين نمايشگاه در دو بخش عکس نوشت ديواري که شامل وصيت نامه ي تصويري ايشان و بخش دوم يادمان شهداي همراه سردار و شهيد فخري زاده به صورت نمادين برگزار شد.

 

وی در ادامه با اشاره به توزيع پک فرهنگي ويژه کودکان همراه با مسابقه (حاج قاسم قهرمان) افزود: جهت آشنايي کودکان و نوجوان با شيوه و راه ورسم زندگي و دوران جنگ و فرماندهي و... شهيد والا مقام حاج قاسم سليماني به تهيه کتابچه اي که در برگيرنده تمامي ابعاد زندگي ايشان به زبان کودکانه باشد اقدام کرديم.

 

مظاهری ادامه داد: با محتوای این کتابچه یک مسابقه طراحي شد که این کتاب همراه اقلام فرهنگي ديگر با محتواي متناسب با شهادت سردار دلها به صورت پک فرهنگي به تعداد۷۰ عدد بین کودکان و نوجوانان مسجدی توزيع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدقاسم سلیمانی در خاتمه با اشاره به برگزاري مراسم اولين سالگرد شهادت شهيدحاج قاسم سليماني، ابراز کرد: با فرا رسيدن ۱۳دي سالروز شهادت شهيد سردار حاج قاسم سليماني  و مقارن شدن با ايام فاطميه مجلس بزرگ داشتي جهت زنده نگه داشتن ياد وراه و منش اين شهيد والا مقام برگزار گرديد که شامل قرائت قرآن، روايتگري، اجراي سرود، مداحي و تجليل از ميهمانان و خادمين اين مجلس با شکوه بود.