توزیع ۲تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند
توزيع ۲تن گوشت قرباني ميان ۱۲۰۰ خانواده نيازمند
مدیر ستاد کانون مساجدقم خبر داد:

توزیع ۲تن گوشت قربانی میان ۱۲۰۰ خانواده نیازمند

حجت الاسلام والمسلمين روحاني گفت: حدود دو تن گوشت قرباني ميان ۱۲۰۰ خانوار نيازمند به همت کانون فرهنگي هنري حضرت خديجه(س) و با همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم توزيع مي شود.
شناسه خبر : 23484 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی»با اشاره به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا گفت: با شیوع این ویروس مشکلات اقتصادی مردم به ویژه نیازمندان بیش از پیش شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه  داد: از آنجا که رسیدگی به امور مسلمین از مهمترین وظایف شیعیان است مجموعه مسجدی ها و کانونی ها نیز اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

                                

وی با اشاره به فعالیت های موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) در خصوص توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان که با همکاری برنامه سمت خدا انجام می شود افزود: در همین راستا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون ها انجام شد2تن گوشت قربانی  امروز توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان  قم ادامه  داد: این 2تن گوشت قربانی میان 1200 خانواده نیازمند در مناطق محروم قم توزیع می شود.

 

وی یادآور شد: همزمان با توزیع گوشت در میان نیازمندان استان قم، این طرح به همت موسسه حضرت خدیجه در دیگر استان های کشور نیز اجرا می شود.