دستگیری از 200 خانواده نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) قم
دستگيري از 200 خانواده نيازمند به همت کانون فرهنگي هنري الزهرا (س) قم

دستگیری از 200 خانواده نیازمند به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) قم

صفورايي با اشاره به فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) در راستاي کمک مومنانه به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين کانون در دي ماه پرداخت.
شناسه خبر : 23546 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، «زهرا صفورایی» با اشاره به فعالیت های این کانون در حمایت از نیازمندان بویژه در ایام کرونا گفت: در شرایط اقتصادی امروز بسیاری از مردم دچار مشکل هستند و ما نیز وظیفه خود می دانیم تا در حد توان از این خانواده ها دستگیری کنیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) با اشاره به شناسایی تعدادی از خانواده های نیازمند افزود: با کمک خیرین از 200 خانواده نیازمند دستگیری می شود.

 

وی در ادامه به فعالیت های خیرخواهانه این کانون در دی ماه اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته با کمک خیرین و اعضای کانون در مجموع بیش از 29 میلیون تومان به نیازمندان کمک رسانی شد.

 

وی پرداخت 4 میلیون وام جهت پرداخت بدهی، توزیع ۱۳۰بسته معیشتی، چندین مرحله پخش غذا، آش و سمنو ویزیت و درمان سه بیماربه مبلغ 1میلیون و 400، پرداخت 8/5میلیون بدهی جهیزیه سادات یتیم، هماهنگی و اهدا جهیزیه کامل عروس نیازمند، اهدا دوبخاری را از جمله این کمک ها عنوان کرد.

 

صفورایی با بیان اینکه جهت درمان بیمار تصادفی در کما 2میلیون و 350هزار تومان هزینه شد گفت:300هزار تومان هدیه به 6 کودک سادات یتیم، 240هزار تومان هزینه لباس کودک یتیم، اهدا دو تلویزیون همراه با میز و آنتن و دیجیتال، اهدا دو عدد ماشین لباسشویی اتوماتیک دو خانواده نیازمند از دیگر فعالیت ها در دی ماه بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا(س)  افزود: قربانی سه راس گوسفند به ارزش 8 میلیون 580هزار تومان، پرداخت قسط بانک نیازمند 277هزار تومان، پرداخت چندین مورد درخواست ضروری نیازمندان ، اهدا تشک مواج و تخت به بیمار زخم بستر، اهدا یک تخته فرش به عروس نیازمند، اهدا سه عدد پتو و اهدا یک عدد گوشی جهت دانش آموز نیازمند از جمله این کمک ها بود.

 

گفتنی است برنامه های کانون های مساجد بر محور طرح ملی ایران قوی در حال اجراست که رواق همدلی یکی از برنامه های این طرح است که در قالب این برنامه کمک های مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت پویش ها و طرح های مختلف در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.