توزیع دو تُن گوشت نذری بین نیازمندان توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم
توزيع دو تُن گوشت نذري بين نيازمندان توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم

توزیع دو تُن گوشت نذری بین نیازمندان توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم

مدير ستاد هماهنگي کانون فرهنگي هنري مساجد استان قم از توزيع 2 تن گوشت نذري ميان 1200 خانواده نيازمند در مناطق محروم توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 23551 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» با اشاره به اینکه طرح قربانی اول ماه برای دومین بار است که در استان اجرا می‌شود افزود: این طرح با مشارکت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا در سراسر کشور اجرا و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: در همین راستا با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون ها انجام شد قریب به دو تن گوشت قربانی توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان  قم ادامه  داد: این دو تن گوشت قربانی میان 1200 خانواده نیازمند در مناطق محروم توسط کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم توزیع شد.

 

وی با اشاره به اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کمک به محرومان اعلام کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کنار فعالیت های فرهنگی و مذهبی که دارند در کمک به محرومان علی الخصوص در این شرایط کرونایی پیشتاز هستند به طوری که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، بسته های معیشتی و کمک های مومنانه را با کمک خیران تدارک دیده و در بین محرومین توزیع می کنند.