امنیت، یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی
امنيت، يکي از مهم ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي

امنیت، یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام روحاني با اشاره به دستاوردهاي انقلاب،گفت: امنيت، يکي از مهم ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 23974 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاورد مهم انقلاب اسلامی، امنیت است که آرامش را در داشته است، امنیت دستاورد کمی نیست که این امنیت در کشور های همسایه و حتی در کشور های غربی نیز وجود ندارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: یکی از دستاورد های انقلاب، دستاوردهای نظامی است که  ایران را به یکی از قدرت های بزرگ منطقه تبدیل کرده است؛ تا پیش از انقلاب، در صنایع نظامی وابسته و مجبور بودیم ادوات نظامی را بخریم.

 

رییس کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قم تصریح کرد: در زمینه پزشکی نیز موفقیت های خیلی زیادی به دست آمده است، تا قبل از انقلاب از متخصصان خارجی بهره گرفته می شد تا ایران در یک عقب ماندگی بماند اما اکنون پیشرفت های پزشکی در عرصه ناباروری و پیوند اعضاء، دستاورد بزرگی است که توسط جوانان و متخصصان داخلی به دست آمده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به وضعیت امروز جامعه تصریح کرد: صبر وحوصله لازمه انتقال مبانی انقلاب به نسل جوان است،جوان امروز دریایی از سوالات در خصوص انقلاب است و لازمه پاسخ به این سوالات این است که بتوانیم به صورت درست با جوان ارتباط برقرار کنیم ، صحبت های اورا بشنویم و بعد از آن با صبر و حوصله و منطق پاسخ دهیم؛ اگر این اتفاق بیفتد جوان حرف منطقی را خیلی خوب قبول خواهد کرد.

 

رییس کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قم در پایان تاکید کرد:  باید از ظرفیت دهه فجر برای روشن کردن مردم نسبت به مسائل سیاسی روز، چرایی انقلاب و دستاوردهای انقلاب بهترین استفاده را کرد.