دستگیری و حمایت کانون فرهنگی هنری ارشاد از نیازمندان
دستگيري و حمايت کانون فرهنگي هنري ارشاد از نيازمندان

دستگیری و حمایت کانون فرهنگی هنری ارشاد از نیازمندان

سعادتمند با اشاره به فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري ارشاد در راستاي کمک مومنانه به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين کانون در يک ماه گذشته پرداخت.
شناسه خبر : 23976 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، «نسرین سعادتمند»  با اشاره به فعالیت های این کانون در حمایت از نیازمندان بویژه در ایام کرونا گفت: در شرایط اقتصادی امروز بسیاری از مردم دچار مشکل هستند و ما نیز وظیفه خود می دانیم تا در حد توان از این خانواده ها دستگیری کنیم.


مسئول کانون فرهنگی هنری ارشاد به برخی از فعالیت های این کانون در یک ماه گشته اشاره کرد و گفت: پرداخت 300 هزار تومتن بابت بدهکاری یکی از نیازمندان، پرداخت بسته معیشتی، پرداخت یک میلیون تومان بابت هزینه های یک بیمار نیازمند از جمله این فعالیت ها بوده است.


وی پرداخت مبلغی به یک خانواده ی مستمند درماه بهمن برای خرید وسایل موردنیاز فرزندانشان، پرداخت اقساط وام یک خانواده متدین به مبلغ یک میلیون و شش صد هزار تومان، پرداخت ۳۰۰ هزار تومان بابت مشکلات مالی یکی از سادات معمم را از دیگر فعالیت های کانون ارشاد مسجد چهارده معصوم علیهم السلام عنوان کرد.


مسئول کانون فرهنگی هنری ارشاد افزود: در این مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه که در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» عملیاتی شده، تعدادی بسته معیشتی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع ‌شد.


گفتنی است برنامه های کانون های مساجد بر محور طرح ملی ایران قوی در حال اجراست که رواق همدلی یکی از برنامه های این طرح است که در قالب این برنامه کمک های مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت پویش ها و طرح های مختلف در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.