تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدامی مبارک در عرصه فرهنگی و تربیتی بود
تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اقدامي مبارک در عرصه فرهنگي و تربيتي بود
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدامی مبارک در عرصه فرهنگی و تربیتی بود

حجت الاسلام ملک زاده با اشاره به اين که تأسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد از جمله اقدامات مبارک در عرصه فرهنگي و تربيتي بوده است، گفت: يکي از سنگرهاي بسيار مهم و کليدي در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمن، همين مساجد هستند.
شناسه خبر : 25896 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «محمد ملک زاده» با اشاره به سالروز تاسیس  ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت:  تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد از جمله اقدامات مبارک در عرصه فرهنگی و تربیتی بوده است.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد: یکی از سنگرهای بسیار مهم و کلیدی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، همین مساجد هستند که با داشتن پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند و باید فعال تر از وضع کنونی باشند.

 

وی افزود: به ویژه در گام دوم انقلاب، یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توجه به تربیت، رشد و تعالی نسل جدید آن هم با محوریت مساجد است که قطعاً در این راستا کانون های مساجد باید فعال تر و قوی تر و کوشاتر از گام نخست انقلاب عمل کنند.

 

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم همچنین گفت: چه در زمینه مباحث فرهنگی و تربیتی و چه مباحث بصیرتی و اجتماعی، کانون های مساجد در کنار پایگاه های بسیج می توانند بیش از آن چه امروز هست ، نقش فعالانه تری ایفا کنند ، کما این که شرایط امروز کشور و اقتضائات گام دوم انقلاب می طلبد که حقیقتاً نیز چنین باشد.

 

وی اضافه کرد: ما اگر می خواهیم که در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن توطئه های دشمن در رابطه با نسل جوان، موفق باشیم و عملکرد مطلوبی از خود ارایه دهیم، باید شرایط و زمینه فعالیت بهتر این نسل در مساجد را فراهم کنیم.