حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است
حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنيت و اقتدار کشور است
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است

حجت الاسلام و المسلمين روحاني با بيان اينکه حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنيت و اقتدار کشور است گفت: همه بايد در راستاي پاسداري از راه شهدا ونهضت امام راحل ، حضوري گسترده پاي صندوق هاي رأي داشته باشيم.
شناسه خبر : 28141 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین سعيد روحانی با اشاره به این که حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است، تاكيد کرد: فراتر از هر نگاه سیاسی و یا جناحی، همه کسانی که به  این مرز و بوم عشق می ورزند  باید در عرصه انتخابات حضور داشته باشند چرا که این حضور تقویت کننده امنیت و عزت و عظمت کشور است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد : با نگاهی به رهنمودها و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی درمی یابیم که حضور در پای صندوق های رأی، نه فقط یک حق بلکه یک تکلیف ملی و شرعی است .

 

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده اهمیت مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است، همچنانکه حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند میزان رأی ملت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد:  حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، نشانه ی پشتوانه مردمی این نظام است، ضمن اینکه به طور خاص در عرصه بین الملل از عوامل تقویت اقتدار نظام و انقلاب به شمار می رود.

 

وی تصریح کرد : به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، هر کسی که به کشور و سرنوشت مملکت علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند و به این وسیله مانع طمع بیگانگان به این آب و خاک شود.

 

وی یادآور شد:  آن چه مهم است حفظ امنیت و وحدت در کشور است و این که بکوشیم اگر جایی ضعف ها و نقص هایی وجود داشته نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکید کرد: در هرحال حضور در پای صندوق های رأی، یک وظیفه ملی و مذهبی است و همه باید در راستای پاسداری از نهضت امام (ره) و راه شهدا، نسبت به این قضیه اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که حفظ و تقویت منافع ملی می طلبد که ما حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم و این را هم بدانیم که با قهر از صندوق های رأی مشکلی حل نمی شود بلکه در سایه وحدت و همدلی و بصیرت، خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم.