اجرای گروه های سرود کانون های مساجد قم در برنامه های صدا و سیمای استان
اجراي گروه هاي سرود کانون هاي مساجد قم در برنامه هاي صدا و سيماي استان
در ادامه طرح ملی «آواهای کریمانه»؛

اجرای گروه های سرود کانون های مساجد قم در برنامه های صدا و سیمای استان

حجت الاسلام و المسلمين روحاني از اجراي پنج گروه سرود کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در برنامه هاي صدا و سيماي استاني به مناسبت دهه کرامت و روز انتخابات در تاريخ 28 خردادماه از ساعت 9 تا 12 صبح و 18 تا 20 خبر داد.
شناسه خبر : 28146 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و لزوم بهره‌گیری مناسب از این ایام جهت ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام، گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برنامه‌های متنوعی را با محوریت قرار دادن حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اجرای طرح ملی «آواهای کریمانه» در این راستا و اعزام 10 گروه سرود به منظور اجرای سرودهای دهه کرامت در مساجد و محلات شهر مقدس قم، ابراز کرد: طرح ملی آواهای کریمانه با محوریت اجرای سراسری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)» در حال اجرا می‌باشد.

 

وی ادامه داد:  اجرای 40 سرود در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) توسط گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برنامه های این طرح می باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در ادامه افزود: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم هر شب 3 سرود در صحن و شبستان های حرم مطهر اجرا می کنند که این برنامه به مدت 10 شب تا پایان دهه کرامت ادامه دارد. همچنین اجرای120 سرود در 120 نقطه از شهر مقدس قم با همکاری برخی دستگاه های اجرایی استان از دیگر برنامه های استان قم در اجرای این طرح می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به اجرای گروه های سرود کانون های مساجد قم در برنامه های شبکه نور، افزود: در ادامه طرح ملی «آواهای کریمانه» پنج گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در برنامه های صدا و سیمای استانی به مناسبت دهه کرامت و روز انتخابات در تاریخ 28 خردادماه از ساعت 9 تا 12 صبح و 18 تا 20 اجرا خواهند داشت.