طرح «پله های رشد» در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قم برگزار می شود
طرح «پله هاي رشد» در کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (س) قم برگزار مي شود
با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان؛

طرح «پله های رشد» در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قم برگزار می شود

طالب نيا از برگزاري طرح «پله هاي رشد» در ايام تابستان 1400 با هدف غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان در کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (س) قم خبر داد.
شناسه خبر : 28821 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۶

«محمد طالب نیا» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان قم با اشاره به فرا رسیدن ایام اوقات فراغت دانش آموزان و لزوم برنامه ریزی به منظور غنی سازی این ایام، ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قم با شروع تابستان با هدف تقویت بنیه علمی، فرهنگی وهنری دانش آموزان و اعضای کانون طرح «پله های رشد» را برای دومین سال متوالی در کانون برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قم با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبت به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در کانون، اظهار کرد: در برگزاری این طرح سعی شده برنامه ها و آموزش ها غالبا با استفاده از فضای مجازی و در منزل انجام شود تا علاوه بر جلوگیری از شیوع کرونا، باعث شود تا نوجوان در منزل هم به کارهای فرهنگی و هنری بپردازد و از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرد و استعدادهای خود را شکوفا نماید.

 

طاللب نیا ادامه داد: مهمترین هدف این طرح درگیرساختن نوجوان با چالش های آموزشی و علمی است به گونه ای که عموما نیازهای خودش را شناخته و باعث رشد فکری و ذهنی او شود.

 

وی به مراحل متنوع طرح اشاره کرد و ادامه داد: درخواست پژوهش و تحقیق از دانش آموزان با موضوعات مختلف علی الخصوص مناسبت های ملی و مذهبی، ساخت تولیدات چند رسانه ای همراه با آموزش در فضای مجازی، آموزش عکاسی و برگزاری مسابقه از تصاویر دریافتی اعضا، اجرای برنامه های آموزشی در قالب سرگرمی و معماهای متنوع، آموزش تئاتر و دریافت کلیپ های اجرا یا استندآپ کمدی اعضای کانون، برگزاری مسابقه داستان نویسی و نامه ای به امام رضا (ع) به منظور تقویت بنیه ادبی اعضا از جمله مراحل این طرح است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قم با بیان اینکه در این طرح هر مرحله یک پله نامیده می شود و امتیاز خاص خودش را دارد، گفت: امتیازات اعضا در برنامه های مختلف محاسبه شده و در پایان طرح نفرات برتر با اهدای جوایز نفیس مورد تجلیل قرار می گیرند.