تئاتر «حسنیه در دربار تاریکی» ویژه بانوان مسجدی استان قم برگزار می شود
تئاتر «حسنيه در دربار تاريکي» ويژه بانوان مسجدي استان قم برگزار مي شود

تئاتر «حسنیه در دربار تاریکی» ویژه بانوان مسجدی استان قم برگزار می شود

بهشتي از اجراي تئاتر «حسنيه در دربار تاريکي» همزمان با ايام سعيد امامت و ولايت (از عيد قربان تا عيد غدير) توسط کانون شهيد آويني خبر داد.
شناسه خبر : 29164 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۶

«الهام بهشتی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان قم، ضمن گرامیداشت ایام دهه ولایت و امامت و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: کانون فرهنگی هنری شهید آوینی همزمان با این دهه، اجرای تئاتر «حسنیه در دربار تاریکی» ویژه بانوان مسجدی استان قم را شروع کرد.


مسئول کانون شهید آوینی قم با بیان اینکه این سومین سال متوالی است که این کانون نسبت به اجرای این نمایش اقدام می کند، افزود: امسال ما بالغ بر 10 اجرا در تالارهای شهید آوینی، سازمان تبلیغات، جمکران و حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) داشتیم.


وی با اشاره به اینکه عوامل تولید این نمایش قریب به شش ماه روزانه 4 ساعت تمرین داشته اند، ادامه داد: تئاتر «حسنیه در دربار هارون» کاری از گروه تئاتر کانون شهید آوینی است که با هدف الگوسازی برای دختران و بانوان اجرا می شود.


بهشتی در ادامه با اشاره به محدودیت های پیش آمده با توجه شیوع کرونا ادامه داد: شیوع کرونا باعث شده تا حداکثر میزبان 100 نفر از دختران و بانوان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در تالار باشیم.

 

لازم به ذکر است تئاتر «حسنیه در دربار هارون»  به همت گروه تئاتر مشکات کانون فرهنگی هنری شهید آوینی قم از تاریخ چهارشنبه ۳۰ تیر الی چهارشنبه ۶ مرداد ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در سالن نمایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می شود.