برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته حفظ با میزبانی از ۱۱ استان
برگزاري مرحله استاني چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در رشته حفظ با ميزباني از ۱۱ استان

برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته حفظ با میزبانی از ۱۱ استان

حجت الاسلام والمسلمين روحاني از برگزاري مرحله استاني چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» به ميزباني قم با حضور ۱۱ استان در بخش حفظ کل خبر داد.
شناسه خبر : 29336 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که سیزده دوره متوالی در رشته های مختلف برگزار شد اما چهاردهمین دوره این مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، ادامه داد:مرحله استانی بخش حفظ کل به میزبانی استان قم و در بستر فضای مجازی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به تعداد استان های شرکت کننده در این بخش گفت: 120 حافظ قرآن از 11 اسان کشور در بخش حفظ کل  به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به زمان برگزاری این بخش از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در بخش حفظ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در بخش حفظ کل در فضای اسکای روم برگزار خواهد شد.