مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز به کار کرد
مرحله استاني چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» آغاز به کار کرد
در بستر فضای مجازی؛

مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» آغاز به کار کرد

حجت الاسلام و المسلمين روحاني از آغاز به کار مرحله استاني چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» به صورت مجازي و با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي خبر داد.
شناسه خبر : 29376 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات که ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود، از 11 مردادماه با توجه به شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه دارد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: در شرایطی که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی بسیاری از برنامه‌های حضوری فرهنگی و مذهبی در سراسر کشور شده است، توجه به بسترهای فضای مجازی زمینه‌ساز بروز و رویش ظرفیت‌های جدید می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقات 120شرکت کننده از 11 استان کشور در رشته حفظ و در بستر فضای اسکای روم با یکدیگر رقابت می کنند.


​حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: داوری این مسابقات را داوران بین المللی قرآن کریم از جمله حجت الاسلام و المسلمین «محمدصادق نصرالهی»، «مجتبی شعاعی» و  «محسن رحیمی» بر عهده دارند.