کیفیت مسابقات مدهامتان با توجه به زیر ساخت و کیفیت اینترنت قابل قبول بود
کيفيت مسابقات مدهامتان با توجه به زير ساخت و کيفيت اينترنت قابل قبول بود
داور چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»

کیفیت مسابقات مدهامتان با توجه به زیر ساخت و کیفیت اینترنت قابل قبول بود

حجت الاسلام و المسلمين نصراللهي با بيان اينکه اين اولين سالي است که اين مسابقات بصورت مجازي برگزار مي شود، ابراز کرد: کيفيت مسابقات با توجه به زير ساخت هاي موجود و کيفيت اينترنت و مخابرات قابل قبول بود.
شناسه خبر : 29403 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۲۹

حجت الاسلام و المسلمین «محمد صادق نصراللهی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان قم، با بیان اینکه این اولین سالی است که این مسابقات بصورت مجازی برگزار می شود، ابراز کرد: کیفیت مسابقات با توجه به زیر ساخت های موجود و کیفیت اینترنت و مخابرات قابل قبول بود.


وی ادامه داد: اینکه در این مسابقات تصویر شرکت کننده برای داوران قابل رویت بود و اطمینان حاصل می شد که شرکت کننده حافظ است و همچنین حافظ هم تیم داوران را مشاهده می کرد خوب و قابل دفاع بود.


داور چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با اشاره به اینکه جذابیت قرآن به ابعاد هنری آن است و بعد هنری قرآن هم ازطریق قرائت تحقیق باید شروع شود، ابراز کرد: حفظ مرحله سخت تری است. پیشنهاد بنده به خانواده ها به صورت عمومی برای جذب فرزندان به قرآن، اقدام در خصوص فن و هنر تلاوت است.


وی در خاتمه با اشاره به ارزیابی های انجام شده تا کنون بیان کرد: از بعد جغرافیایی استان های تهران و خراسان ضوی و در مرحله بعد آذربایجان شرقی در این مسابقات برجسته بودند.