بارگذاری ۱۱ هزار اثر قرآنی در سامانه بچه های مسجد
بارگذاري ۱۱ هزار اثر قرآني در سامانه بچه هاي مسجد
دبیر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»؛

بارگذاری ۱۱ هزار اثر قرآنی در سامانه بچه های مسجد

ميرزايي نسب با اشاره به استقبال اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان»، از بارگذاري ۱۱ هزار اثر قرآني در سامانه بچه هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 29410 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «مجتبی میرزایی نسب» دبير چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» با حضور در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از اجرای مسابقات کشوری حفظ کل قران کریم برادران بازدید کرد.


وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است، گفت: سیزده دوره متوالی این مسابقات تا کنون در رشته های مختلف برگزار شده است اما چهاردهمین دوره این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد.


میرزایی نسب با بیان اینکه 11 هزار نفر آثار قرآنی خود از جمله قرائت و .. را در سامانه بچه هاب مسجد ثبت کردند گفت: علاوه براین 11 هزار نفر 1800 نفر نیز در دو بخش حفظ جز 30 و حفظ کل ثبت نام کردند.


دبير چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» افزود: بخش حفظ این دوره از مسابقات در مرحله استانی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، خراسان رضوی و قم برگزار شد.


وی ادامه داد:میزبانی بخش حفظ کل خواهران به استان یزد و حفظ کل برادران به استان های قم و خراسان رضوی داده شد که در استان های یزد و خراسان رضوی کار به پایان رسیده و امروز هم استان قم بعد از سه روز  با میزبانی از 11 استان به کار مسابقات پایان می دهد.


میرزایی نسب با اشاره به طولانی شدن مراحل برگزاری مسابقات گفت: 11 هزار اثری که بارگذاری شده بود باید تک به تک دانلود و داوری می شد که زمان زیادی را از ما گرفت ضمن اینکه اصرارمان بر این بود که برای رعایت عدالت همه ی آثار توسط یک گروه داوری شود.


وی افزود: همچنین قرار بود مرحله کشوری به میزبانی خراسان رضوی در دهه ولایت برگزار شود که بخاطر شیوع کرونا در پیک پنجم کار عقب افتاد و ان شالله در 17 ربیع برگزار خواهد شد.


دبير چهاردهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در پایان یادآور شد: پس از پایان مسابقات، پانزدهمین دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان فراخوان و با قوت برگزار خواهد شد.