برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس به همت کانون حسنی روستای ویریچ قم
برگزاري نمايشگاه هفته دفاع مقدس به همت کانون حسني روستاي ويريچ قم

برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس به همت کانون حسنی روستای ویریچ قم

مسئول کانون فرهنگي هنري حسني از برگزاري نمايشگاه هفته دفاع مقدس در محل گلزار شهداي روستاي ويريچ استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 30709 تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

«مليحه سادات باغ زرشكي» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان قم، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل گلزار شهداي روستاي ويريچ استان قم به همت کانون فرهنگی هنری حسني نمایشگاه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگي هنري حسني ادامه داد: این نمایشگاه شامل دستاوردهای رزمی و فرهنگی نیروهای مسلح و مستنداتی از رشادت ها و دلاوري هاي رزمندگان، آزادگان، ايثارگران و شهدايي که در 8سال دفاع مقدس، با گذشتن از جان ومال خود با دست خالي جنگيدند و نگذاشتند پاي دشمن به سرزمين مادريمان بازشود و حتی یک وجب از خاک کشور عزيزمان بدست دشمن بيفتد.

 

 

باغ زرشكي عنوان کرد: کانون های مساجد با هدف تبیین نقش و مدیریت الهی ولایت فقیه در احیای هویت دینی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تکریم شهیدان والا مقام، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع در این هفته خواهند کرد.

 

مسئول کانون فرهنگي هنري حسني به دیگر برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مراسم غبارروبي و عطر افشاني قبور شهداي روستاي ويريچ با حضور فرماندار، بخشدار، امام جمعه، خانواده شهدا و 150 نفر از اهالي شهيد پرور روستا برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم همراه با روايت گري آزاده سرافراز «کريمي» و سخنرانی امام جماعت روستا حجت الاسلام «موقعي پور» با رعايت دستورالعمل های بهداشتی در روز پنج شنبه 1 مهرماه در گلزار شهداي روستای ویریچ برگزار شد.