برگزاری پیاده روی پارک گام بانوان کانون های مساجد استان قم
برگزاري پياده روي پارک گام بانوان کانون هاي مساجد استان قم
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش؛

برگزاری پیاده روی پارک گام بانوان کانون های مساجد استان قم

حجت الاسلام و المسلمين روحاني از برگزاري همايش پياده روي پارک گام با هدف افزايش نشاط و تحرک در بين مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم در بوستان نرگس و به صورت اختصاصي ويژه بانوان خبر داد.
شناسه خبر : 31271 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

حجت الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) استان قم، ضمن گراميداشت هفته وحدت، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف افزایش نشاط و تحرک در بین مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر قم، امروز سه شنبه (27 مهرماه) برنامه همایش پیاده روی پارک گام را در بوستان نرگس و به صورت اختصاصی ویژه بانوان برگزار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش و با حضور بالغ بر 100 نفر برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت پزشکی ورزشی استان و هیئت ورزش های همگانی استان قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی افزود: این پیاده روی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شد و شرکت کنندگان بعد از پیاده روی به انجام حرکات ورزشی پرداختند.  

 

وی افزود: در خاتمه این همایش 10 هدیه 1 میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.