کتابخانه‌های محلی را با همکاری کانون‌های مساجد گسترش دهیم
کتابخانه‌هاي محلي را با همکاري کانون‌هاي مساجد گسترش دهيم
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم؛

کتابخانه‌های محلی را با همکاری کانون‌های مساجد گسترش دهیم

نيازمند ضمن تقدير از فعاليت‌هاي ستاد فهما قم در ترويج فرهنگ مطالعه، نسبت به نقش‌آفريني کانون‌هاي مساجد اين استان در ايجاد کتابخانه‌هاي محلي تاکيد کرد.
شناسه خبر : 32308 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم: همزمان با بیست و نهمین دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم میزبان عصر امروز شنبه 29 آبان میزبان مسئولان و نهادهای اجرایی استان قم در محل کتابخانه کانون فرهنگی هنری حضرت رسول(ص) بود.

 

در این مراسم «نرجس نیازمند» عضو شورای اسلامی شهر قم و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا، نیز حضور داشت.

نیازمند طی سخنانی با اشاره به ضرورت گسترش کتابخانه های محلی اظهار کرد: بافت سنتی قم و شرایط مناطق محروم و از سوی دیگر توان مالی خانواده‌ها در این مناطق به گونه ای نیست که بتوانند از مکانی به مکان دیگر رفت و آمد داشته باشند؛ بنالذابن برای اینکه بتوانند از این امکانات استفاده کنند تنها راهی که داریم گسترش کتابخانه‌های محلی و کتابخانه های سیار است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه در گسترش کتابخانه‌های محلی همه‌ ما میتوانیم نقش آفرین باشیم، گفت: اثر گذاری که ما در گسترش کتابخانه‌های محلی میتوانیم داشته باشیم با پویش‌های محلی است که می توانیم راه بندازیم.

 

نیازمند در ادامه افزود: بابد با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و نهاد کتابخانه‌های عمومی، برنامه‌ریزی کرده و پویش های محلی را راه بندازیم تا اینکه مردم نیز در این موضوع مشارکت کنند.