نشست توجیهی رویداد ملی فهما 1400 ویژه رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد
نشست توجيهي رويداد ملي فهما 1400 ويژه رابطين کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم برگزار شد

نشست توجیهی رویداد ملی فهما 1400 ویژه رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد

نشست توجيهي رويداد ملي فهما 1400 ويژه رابطين کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فهما استان قم برگزار شد.
شناسه خبر : 32847 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم: بعد از ظهر امروز (11 آذر) نشست توجيهی رويداد ملی فهما 1400 ويژه رابطين کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم در محل این ستاد برگزار شد.

 

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی»  با اشاره به برگزاری سومین رویداد ملی فهما در سال 1400، گفت: در طول دو سال گذشته کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم بسیار خوش درخشیدند و هر 2 سال را به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی شدند. این قابل حصول و دستیابی نبود الا با همت خود شما و زحماتی که کشیدید. شما نه در این 2 سال بلکه در سالیان متمادی همیشه به صورت تشکیلاتی عمل کردید.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فهما استان قم با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های کار فرهنگی در عرصه‌ی مساجد در قم قویست، ادامه داد: کانون های فرنگی هنری مساجد استان قم بدلیل اینکه سالیان سال با عقد تفاهم نامه و با ایجاد ارکان فرهنگی در مسجد، کار تشکیلاتی را آغاز کرده بودند و این کار تشکیلاتی در کانون های مساجد استان قم ریشه دار است لذا الان که جریان فهما راه‌اندازی شده است، در این مدت آن اندوخته‌ای که در سال‌های قبل داشتند، حال به کمکشان آمد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به فواید بسیار زیاد سامانه بچه های مسجد، ادامه داد:: شما وقتی برنامه‌های خود را در سایت بچه‌های مسجد ثبت می‌کنید فقط یک روی سکه این است که امتیازی را جذب می کنید ولی روی دیگر سکه این است که اندیشه‌ی شما و فعالیت های فرهنگی نشر پیدا می‌کند و شما در کل کشور اندیشه تان را گسترش می دهید و چه بسا افرادی که برنامه‌های شما را می‌بینند و الگو برداری می کنند، این برنامه‌ها را در استان خود یا در شهر خود و محله‌ی خود انجام دهند و این صدقه‌ی جاری برای شما خواهد بود.

 

بنابراین گزارش در ادامه جلسه رابطین مناطق سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف فهما مطرح کردند که مدیر و کارشناسان ستاد استان به پاسخگویی پرداختند.